Tuesday, August 28, 2012

waiting..

okeih!
once again.lets those things talk:)))



oh, verily after, there s a relief :)

Bismillahhirrahmanirrahim,
Sungguh aku bersyukur dengan jalan jodoh kita. Najla tasneem (bukan nama sebenar), kemungkinan ketika kita berada di matrikulasi suatu ketika dahulu, aku kurang mengetahui akan perihalmu. Namun, dalam diam aku mengagumimu, seorang yang sentiasa menjaga batas pergaulan dan auratmu. Sebenarnya, hari last exam final PSPM I, aku sengaja hadir ke situ untuk memberikanmu sekeping warkah. Warkah untuk menyatakan isi hatiku sebenarnya namun aku terlewat tiba. Khabaran umiku akan dirimu membuatku menangis syukur. Alhamdulillah..aku bersyukur kerana Allah telah menetapkan Najla tasneem untukku, sebagai pelengkap rusuk kiriku. Izinkanku untuk membimbingmu hingga ke Jannah.
-Ahmad muhaimin (bukan nama sebenar jugak)-




psstt: together till jannah ye ^^ !
ehem: inshaAllah (:




a+b = c :)))












No comments:

Post a Comment