Wednesday, November 21, 2012

#back to Allah

maaf. ruangan ini adalah perkongsian aku. seandainya engkau menemukan blog aku, ketahuilah. aku tidak membenci , dan aku juga tidak lagi akan mencintai. kisah kita, kisah semalam. cinta anak sekolah. maka, aku tidak sakit. tidak kecewa walau kau pergi jauh.kerana aku tahu,  mencintai dalam diam adalah doa. maka, biarkanlah rasa itu terus menjadi doa. amin.


ada beribu bintang
tapi bulan hanya satu.


pernah dulu aku cakap, ahh! aku konfem takkan suka dia. konfem. then, harini,terbukti. yang aku masih menanti. 

takpe. tak salah menanti, dan tak salah berharap. cuma, jangan menyapa rasa cinta tu. biarkan cinta tu disitu. di hati awak. sebab one day, awak akan tahu sendiri, sebenarnya itu cinta atau cuma sekadar mainan kenangan.


setahun setengah. ya. setahun setengah aku menunggu .aku menanti betul ke tu cinta, tapi..aku masih tak punya jawapan. hingga ke hari ini.  parut kenangan masih melekat utuh di hati.

pernah tangan ni gatal. hantar message kata kata , namun. balasannya cuma skrin kosong. yang tidak menyala. memang menanti balasan message , walau cuma 'syukran'. aku pasti senyum.tapi, sia sia.. i got nothing.

aku tahu, aku masih berharap. dan aku juga tahu, yang aku masih menanti.
3 tahun aku pendamkan rasa.
3 tahun aku hamparkan kesetiaan.
aku curahkan air mata.
walau tak pernah berbalas, aku masih mampu tersenyum.
kerana yang tahu, hanya Allah.
maka, aku bahagia berkongsi rasa rindu itu denganNya.

moga nanti Allah padamkan rasa ini dari hati aku.
aku letih cuba untuk melupakan.
kenangan tu terlalu utuh.
aku sudah berusaha, moga Allah menganugerahkan natijah yang terbaik.


aku rela sakit hari ini.biarpun sakit itu perit, aku sanggup.asalkan Allah hapuskan dia dari hati aku.
kerana aku tidak lagi mahukan cinta manusia.
maaf hati.
RN van nih. 
ABE 5451.



No comments:

Post a Comment