Friday, September 06, 2013

# 001

sebab aku tahu ruang yang ada tak selamanya akan sentiasa ada.

blog ni bukan lah sesuai di lable sebagai blog islamic. aku sedar mana aku stand. 
aku tulis cuma apa yang terlintas dalam kepala. 

kadang terlintas , aku nak jadi baik. 
tapi, esok aku buat jahat lagi.

kalau aku cakap aku nak jadi princess,
lagilah mengarut. merapu.

aku taktahu.
maybe bila aku dah tua nanti baru aku sedar yang sebenanya langit tu tinggi. 

rasa nak jerit, sambil larilari pusing rumah jiran !


tolonglah hati! come back to mama T.T


6 comments:

  1. oitt dah la tuu
    p buat clerking case tu...
    ^_^
    Abrariwan

    ReplyDelete
    Replies
    1. abrar : zaman pak pandir main sabung ayam lagi dah siap la :)kacau ja nak fefeeling nih. haih .

      Delete
  2. Fefeling ja kerja syira nii dah2 la tu
    Jom p surau jom hehe..
    tahniah abrar suka blog ni
    Abrariwan

    ReplyDelete
  3. abrar:sebenanya, tu menganjing ke hape?:D! blog ni langsung tak ada manfaat, tak ada ilmu. syira merapu bnyk. abrar better click another link la , banyak lagi islamic blog, and i just nothing.. pegi survey blog blog lain, budak baik macam abrar, buat syira segan je -.-"

    ReplyDelete
  4. Whatt abrar "budak baik"
    Hahaha yg ni lawak...
    Xpala syira kita2 sama2 la merapu..
    Xdakla syira ok ja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. YES ! ABRAR IWAN BUDAK BAIK ><"

      abrar tak suit laa buat merapu bagai. abrar kan s k e m a . (: *no offence, heww

      Delete