Saturday, January 25, 2014

Sob - Ba' - Ra'



so. it's Jumuah.
and jealous tengok orang lain santai tengok movie.

and esok kerja. Lagi. 
rindu sahabat di kampar sana.
rindu sahabat di sungai siput jugak.
rindu epip. 
rindu anazaki.

rindu mak abah.

rindu nak halau ayam .
rindu udara kampung.
rindu bau tanah yang basah selepas hujan tu.
rindu suara garau abah.
rindu suara halus mak yang suka nyanyi nyanyi.

dari kecil. mak selalu nyanyi lagu pelita hidup. sampai sekarang melekat kat otak.

 " hidup ini bagai lampu dinding, yang dinyalakan di malam hari. Apabila minyak sudah kering, ia kan pasti padam sendiri "

kata mak, kita hidup tak lama. Jadi, jangan malas. Kalau nak malas , malas kat syurga sana. Ah, sentap ah limpa ni setiap kalii teringat! terus semangat terbang dari bumi Terengganu tu meresap ke setiap chamber jantung ni. Lup dup, lup dup 120 KM/Jam.

and,
rindu jugak orang jauh.
kaifahal? uh? boleh ke macam ni? -.-

ahh.
behavelah.
jangan sampai kena hempuk dengan Saunder's punya encyclopedia.

and so,
you left. 
gonna be 25th days without.

unbelievable,
i'm still breathing what.
seeee see,
how miracle's Allah did that.

Biggest thanks to Him (:
alhamdulillah. 
awak ujian untuk hati saya.
kita sama - sama jadi ujian untuk diri masing - masing.
terrible nya feelinggggg ni .
so, semoga dekan di akhir nya!
fii amanillah.

eh, tetiba pulak.
syahira,

sabar. 
boleh? (: !

No comments:

Post a Comment