Thursday, June 19, 2014

cucu pertama (1)

ahh.

berdebarnya perasaan ni.
berpeluh pun ado -.-

sebenarnya, orang yang takde kaitan langsung dengan acara bersalin dan beranak ini lagi berdebor dan berpoluh berbanding suspek yang bakal melahirkan seorang Huffaz untuk agama. InshaAllah (: !

harini, kakchik genap 9 bulan dan 3 hari. tapi, baby kat dalam macam seronok ja taknak keluar.

tadi, borak dengan kakchik, sambil sambil tu sentuh sentuh peyot dia. Alahai, degup jantung baby dia tuuuuuuu , buat orang teruja ja nak jumpa dia!

pukul 2 pagi, baru sudah berborak dengan kakchik dan kakngah. Mengimbau kenangan silam zaman kecik kecik, zaman jemur kasut belakang peti ais, zaman panjat tingkap nak keluar rumah, zaman kena kurung luar rumah pasal main lebih masa. Tergelak sendiri .

ehem, emak dah buat status berdebor dia dah, abah dah asyik tanya bila bila. Nampaknya, emak dan abah pun dah tak sabar nak dapat gelaran tokma dengan tok abah . Keh, sabar derr sabar. InshaAllah, sampai masa baby keluar .

baby ,semoga baik-baik sahaja sayang (:

sincere;
dari bakal mak sedara paling caring di malaysia .
mak ira mungkin, eh tak, che ira nampak muda sikit kot.

adik adik panggil kakak, takkan nak suruh anak sedara panggi mak kak?
macam pekak pulak. eh, nak panggil diri sendiri apa ni? :3

keh, tanya cikpuan google ,sekian. -.-

No comments:

Post a Comment